Det förbjudna är det bästa!

Tja!
Nu är det Imbra och Felicia som varit i farten!
Både felicia och Imbra berättar:
Klockan typ ett så kom Lina ut till stallet.
Hon gav Felicia en stoooor hink mat!
Felicia blev jätte glad då.
För det är hennes favorit mat.
För mig,Imbra så var det dock inte lika kul.
För jag får inte smaka på de stora hästarnas mat. :(
Men det var ju iaf värt att testa.
Jag lyckades facktiskt få några havrekorn!

När Fulle ätit upp så tog lina en bomulstuss med saltlösning.
Det tycker Felicia är jätte obehagligt! :(
Det luktar konstigt och så gillar inte Felicia när man håller på med hennes ansikte.
Men det måste göras för annars så kan felicia få inflamationer runt ögonen.

När lina tvättat klart Fulles ögon så kom det bästa!
Ryckten.
Lina rycktade oss länge,länge i hagen.
Minst en timma.
Det är jätte,jätte skönt tycker både mor och dotter!<3
Tilslut så tröttnade vi dock.
Lina märkte det och slutade genast.

Då satte hon sig en bit bort i hagen och bara glodde på oss.
Både imbra och Lukas som är min föl kompis tyckte att det var konstigt att hon bara satt där och blev genast nyfikna! 
Vi gick till lina och började nosa igenom henne.
Hon fnissade lite och började klia oss.
 Det var superskönt.
Sedan så orkade hon i nte klia oss längre.
Då började va att kolla i genom henne i gen.
Lukas tog tag i linas ban och började dra.
Lina pep till och puttade bort oss.
Men det gjorde det bara mer spännande.
Dom där konstiga människorna!
Efter ett tag så insåg vi att hon inte var så spännande och att hon inte hadde något godis.
Så  vi började leka med varandra.
Sedan så gosand lina en stund till med mig och Mamma.
Efter det så drog hon hem.
Efter det så har vi mest busat och latat oss. :)


JAgoch min bästis Lukas!<3
Jag blev dock ganska sur i dag på Lukas när han gick till Lina och tiggde kel.
Hon är MIN skötare och hon ska bara kela med MIG och mamma!! >:(

Jag som nyfödd! <3

Jag för någon vecka sedan!
Titta vad stor jag blivit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera°

2011-09-18 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0