Maximus är tbx! :3

Nu är jag här i gen och ska berätta om min mycket spännande skogs tur med lina! :3
Det började med att jag tycktes skymta lina i hagen.
Hon ropade mitt namn och jag kom till henne.
Sedan så gav lina mig en morot och rycktede mig länge.
Efter en stund så gav vi oss av.

Vi gick ganska länge men lina lät mig ta många ät pauser.
När vi gått en stund så såg jag min kompis i skogen.
Jag visste inte riktigt var hon var men jag var väldigt nyfiken.
Lina var också nyfiken,hon känner inte min vän som bor i skogen, så hon la grimmskaftet runt min hals och lät mig visa henne till min vän.
Vi gick en ganska lång bit i skogen  utan stigar eller något när jag plötsligt skymtade henne..
Vi komunicerade lite jag och varelsen som lina kallade för rådjur.
Sedan så gick vi hemåt.
Grymt spännande promenad.
Och de är kul att lina visar sådan tillit till mig så att jag får bestämma vägen!
Kul men dågon som är lika nyfiken som jag!

Det var det mest spännande som har hän i dag :)
<p>&lt;3</p>
Bilden tagen år 2010 på ekedal,stallet där jag stod förrut.
Jag är smått missnöjd med min påskutklädnad som ni ser! XD
JAg skulle föreställa en påskhare men blev mer lik en åsna! X)
Den som håller i mig är Jenny, Linas kompis som brukar rida mig i bland.

Dennis som jag delar hage med(Har delat hage med honom i övet ett år i båda stallen)Fick också bli pyntad såklart! X)


Kommentarer
Postat av: LOLLO

nemen tack Lina! :)

2011-08-05 @ 12:44:26
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0